tijd vliegt!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anneleen bolle - WaarBenJij.nu tijd vliegt!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anneleen bolle - WaarBenJij.nu

tijd vliegt!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg anneleen

16 September 2008 | Suriname, Paramaribo

Hee allemaal.. (ik had daarnet mijn superlang verhaal eindelijk af.. liep mijn computer vast.. Lang leve de cybershop..!! 2e poging nu...)

Lang geleden he... Zal t proberen wat korter te houden, maar jullie weten dat me dat toch niet gaat lukken..

Na de binnenlanden heb ik begin september geholpen bij de vierdaagse vakantieactiviteit in NIS.. (Je kunt het vergelijken met Ahoy, maar dan veeeeeeeel kleiner....
Kwamen zo'n 800 kinderen.. Was best geregeld, maar daar een echte chaos. Alles krioelde door elkaar en ik begon echt te twijfelen of ik mijn klasje straks wel aan zou kunnen ha ha.. Je draaide je hoofd en iedereen was weg.. Ondanks de afspraakjes van te voren.. (Scheen normaal te zijn.. Was van alles te doen en ik geloof dat de kinderen wel genoten hebben.. (heb keertje bar gedraaid, knutseljuf geweest en nog twee dagen met kinderen op pad gegaan..
(Jetty had dit onderandere georganiseerd
en was volgens mij best moe!!)

Samen met Johan, Marit, Lizet en Raje zijn we naar ma Tapica gegaan. Is strand aan de oceaan.. Je kunt er via de oceaan naar toe, maar wij zijn via het moeras gegaan

  • 01 Oktober 2008 - 14:41

    John:

    Ja ja . time is fly's.
    Next week your coming back.
    Thank's a gain for your lovely card.
    i will see you in a week time ,at the airoporto .Schiphol.

    Lots of love & kisses.
    from your ventje.

    xxxxxxxxxxxxxxx

    Take good care for now have fun and enjoy your last week in Suriname.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 September 2008

tijd vliegt!!

02 September 2008

10 dagen binnenland....

11 Augustus 2008

canzi

06 Augustus 2008

veel te doen!!

02 Augustus 2008

trip new lombe
anneleen

Hoi! Leuk dat je even op mijn site komt kijken!

Actief sinds 16 Juni 2008
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 13596

Voorgaande reizen:

05 December 2011 - 01 Juli 2012

Naar de andere kant van de wereld!!

23 Juli 2008 - 08 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: