tijd vliegt!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anneleen bolle - WaarBenJij.nu tijd vliegt!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anneleen bolle - WaarBenJij.nu

tijd vliegt!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg anneleen

16 September 2008 | Suriname, Paramaribo

Hee allemaal.. (ik had daarnet mijn superlang verhaal eindelijk af.. liep mijn computer vast.. Lang leve de cybershop..!! 2e poging nu...)

Lang geleden he... Zal t proberen wat korter te houden, maar jullie weten dat me dat toch niet gaat lukken..

Na de binnenlanden heb ik begin september geholpen bij de vierdaagse vakantieactiviteit in NIS.. (Je kunt het vergelijken met Ahoy, maar dan veeeeeeeel kleiner....
Kwamen zo'n 800 kinderen.. Was best geregeld, maar daar een echte chaos. Alles krioelde door elkaar en ik begon echt te twijfelen of ik mijn klasje straks wel aan zou kunnen ha ha.. Je draaide je hoofd en iedereen was weg.. Ondanks de afspraakjes van te voren.. (Scheen normaal te zijn.. Was van alles te doen en ik geloof dat de kinderen wel genoten hebben.. (heb keertje bar gedraaid, knutseljuf geweest en nog twee dagen met kinderen op pad gegaan..
(Jetty had dit onderandere georganiseerd
en was volgens mij best moe!!)

Samen met Johan, Marit, Lizet en Raje zijn we naar ma Tapica gegaan. Is strand aan de oceaan.. Je kunt er via de oceaan naar toe, maar wij zijn via het moeras gegaan

• 01 Oktober 2008 - 14:41

John:

Ja ja . time is fly's.
    Next week your coming back.
    Thank's a gain for your lovely card.
    i will see you in a week time ,at the airoporto .Schiphol.

Lots of love & kisses.
    from your ventje.

xxxxxxxxxxxxxxx

Take good care for now have fun and enjoy your last week in Suriname.