veel te doen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anneleen bolle - WaarBenJij.nu veel te doen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anneleen bolle - WaarBenJij.nu

veel te doen!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg anneleen

06 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Hee allemaal,

Zal maar niet meer beginnen met ik hou het kort, want dat lukt me toch niet... ha ha..
Hoe ist bij jullie. Begreep dat jullie ook een mooie zomer hebben..
Dat is echt het enige wat ik hier mis!! t zeeuwse strand dat hebben ze hier echt niet..

Ga de komende weken veel doen!!
Maandag met Jetty naar stad geweest.. Naar milieu en onderwijs geweest.. Dag vloog om.. Was en ben nog een beetje brak.. Kan geloof ik niet zo tegen al dat gepeperde eten ha ha!!
Gisteren malariatabletten wezen halen. 's ochtends belde ook Helene Hiwat. Zij had mijn oproepje op waarben jij nu gelezen en vroeg of ik in de vakantie ook bijles wilde geven. Hebben toen voor het eind van de dag een afspraak gemaakt.

Het was echt een sportieve dag. Ik heb in totaal toch wel zo'n 1, 5 uur gefietst in de hitte... Was wel warm. 's ochtends is Erik, jongen uit de buurt meegeweest. Heeft me nog eens af en toe op het links rijden gewezen.. Dat vergeet ik steeds.. Nog geen boze automobilisten gehad gelukkig.. maar ze zijn hier echt heel ongeduldig.. Moeten niet te lang wachten en vooral hard rijden!!
Als ik nog een keer in een auto stap, begin ik geloof ik maar buiten t centrum ha ha...

Na onze lange fietstocht richting BoG, was erg gezellig, ben ik regelrecht naar audrey (met haar ben ik naar new Lombe gegaan..) gegaan.. Eten voor de bruiloft voorbereiden.. Jaaa ik heb vanmiddag een bruiloft!! Iedereen helpt mee.. En als ik ooit ga trouwen willen ze ook allemaal komen.. Dat worden dan veel mensen ha ha!!
We hebben loempia's gemaakt bij haar thuis.. Met nog wat vrouwen erbij... Daarna doorgereden naar de hubert stichting Had daar afspraak met Rob Jansen.. Heb de weg gevonden..(na4 keer weg vragen!! Marcel wilde perse meefietsen.. Zijn hier over het algemeen gauw bezorgd.. Maar wilde toch zelf met de kaart op pad.. Als ik mee fiets, je kent het, weet ik nog niet waar ik rijd.

Heb daar kennis gemaakt met 2 nederlandse meiden en Sampie.. Gaan donderdag 3 dagen naar Sungu?? Met Sampie ga ik als ik terug ben uit Calibi 10 dagen Suriname rivier af dorpen bezoeken... Hij wordt mijn gids/tolk en ik ga uitzoeken welke organisaties er zijn, etc... Zeg maar beetje voorwerk doen voor een project in november... Lekker druk dus.. Laatste best spannend, omdat ik in new Lombe toch wel taalbarrierre merkte.. Saramakaans is moeilijk te verstaan!! Wel heel mooie taal trouwens!!

Daarna doorgereden naar Helene Hiwat, zij is nederlandse en woont samen met man en 3 kinderen in een nieuw, maar super leuk huis niet ver van welgelegen!!
Heb daar lekker wildvarken op.. Smaakt goed.. At eindeijk weer een s om 6 uur.. De laatste tijd steeds 11 uur.. was dit best vroeg..
Leuk dagje gehad dus..
Vervolg horen jullie volgende week!!

Allemaal werkse vakantievierse enzo.. En hartstikke leuk al jullie berichtjes enzo....

Liefs Anneleen


  • 07 Augustus 2008 - 18:05

    John:

    So, da's best druk daar.En dan nog fietsen ook!Hoe was de bruiloft party? Moeten jullie met een echte kano de Suriname rivier op ?
    Ben best jaloers.

    Hier nu af en toe mooi weer,maar veel regen.
    Have fun, but take good care

    Love & kisses.

    heel veel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je ventje.

  • 11 Augustus 2008 - 11:16

    Laura:

    Leuk om te lezen dat je het erg naar je zin hebt! Ik ben ook weer terug van mijn rondtrip door de VS. Het was geweldig. En altijd mooi weer! Dat zal jij ook wel hebben. Als je dan weer terug in Nederland komt is het weer koud en regenachtig... bleh...
    Ik ben benieuwd naar wat je verder nog beleefd in Suriname. Ik hoop dat je veel leert en veel mooie dingen ziet.
    Groetjes Laura

    PS: volgende week is de zomervakantie weer voorbij, dan is het weer tijd voor de Beatrix.


  • 12 Juli 2009 - 10:09

    Ingrid:

    Hi,

    Grappig je verslag te lezen en dan te zien dat je bij mijn zus Helene bent geweest.

    gr.
    Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 September 2008

tijd vliegt!!

02 September 2008

10 dagen binnenland....

11 Augustus 2008

canzi

06 Augustus 2008

veel te doen!!

02 Augustus 2008

trip new lombe
anneleen

Hoi! Leuk dat je even op mijn site komt kijken!

Actief sinds 16 Juni 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 13592

Voorgaande reizen:

05 December 2011 - 01 Juli 2012

Naar de andere kant van de wereld!!

23 Juli 2008 - 08 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: